Az Omnicom Grouphoz tartozó PHD médiaügynökség nyerte a Volkswagen globális tenderét.

Csaknem két évtizednyi együttműködés után szakított a WPP-hez tartozó Mediacommal a Volkswagen. Egy majdnem egy éves tendersorozat végén az Omnicom Grouphoz tartozó PHD-t választotta ki médiaügynökségeként – írja a kreatív.hu.

A PHD feladata a médiatervezési és -vásárlási feladatokon kívül a stratégiaalkotás is lesz a Volkswagen, az Audi, a Porsche, a Seat, a Skoda és a Volkswagen Commercial Vehicles márkák részére.

A PHD történetében eddig ez a legnagyobb tendergyőzelem, és a hírek szerint ez a legnagyobb konszolidált megbízás a médiatenderek történetében.

Az ügynökség 2010-től már dolgozott a Porschéval, mielőtt a Volkswagen befejezte volna a luxusautó márka felvásárlását 2012-ben. Akkor a Mediacomot, A starcom Mediavestet és az MPG-t (azóta Havas) győzte le a tenderen.