Három hónapos tendert követően a MediaComot választotta médiaügynökségeként a Coca-Cola Magyarország.
14 év után, meghívásos tenderen választott új helyi médiaügynökséget a Coca-Cola Magyarország – írja a Kreatív Online.
A közel három hónapos tendert a négy meghívott ügynökség közül a MediaCom nyerte, így 2018 januárjától az ügynökség támogatja a vállalat valamennyi márkájának kommunikációs stratégiáját.
A Coca-Cola korábbi ügynöksége 14 a Starcom (ma: Publicis One) volt.
„Fontos, hogy a megfelelő tartalmakat a megfelelő fogyasztók elé, a megfelelő csatornán juttassuk el – ehhez kerestünk stratégiai partnert” – mondta Niklós László, a Coca-Cola Magyarország ügyvezetője.
Mező László, a MediaCom ügyvezetője elmondta: „Huszadik éve dolgozunk a magyar piacon, láttuk, hogyan vált a médiaügynökségi munka egyre komplexebbé, egyre inkább stratégiai funkcióvá. Nagy örömmel állítjuk ezt a két évtizedes tapasztalatot a világ legismertebb üdítőital-márkái szolgálatába.”