Új kampánnyal, online videósorozattal vezeti fel új szezonját a Művészetek Palotája.

A kampánnyal az első benyomások, nézői vélemények láthatóak a Müpa 2017/18-as évad programjáról és fellépőiről – írja a Kreatív Online.

Hogyan dönt, mi alapján választ programot a leendő Müpa-néző és mi jár a fejében, amikor végiglapozza a programkínálatot? Erre a kérdésre is keresi a választ az újonnan induló, Müpa – első látásra kampány.

Az augusztustól a Müpa közösségi csatornáin látható sorozat olyan videókból áll, amelyek a nézők reakcióit örökítik meg egy-egy műfajjal és produkcióval kapcsolatban.

A kisfilmekben különbözőbb korú és érdeklődésű emberek néznek bele a 2017/18-as szezon programjába, részleteket mutatnak nekik a Müpában fellépő művészek és együttesek koncertjeibe-előadásaiba, s ők reagálnak ezekre.

A fő üzenet roppant egyszerű: nem tudhatod, mi tetszene, amíg ki nem próbálod! (A KamaraOnline megjegyzése: ha a reklám alapján kellene dönteni, a No BS! Bass Brand koncerjére biztos vennénk jegyet.)