Szenvedélyes lila, optimista narancs, mágikus magenta, pikáns lime – a McDonald’s három év után igazi nemzetközi együttműködéssel változtat a csomagolás dízájnján.

Az új csomagolást egyelőre csak az Egyesült Államokban vezetik be, a globális terjeszkedésről később dönt a cég – idézi a Turizmus Online az Advertising Age hírét.

Az új csomagolást hét ügynökségből álló csapat dolgozta ki. A német Leo Burnett, az amerikai TBWA, a hong kong-i DDB, az ausztrál Creata és Landini, a brit Boxer és Forpeople ügynökségek dizájnereiből álló csapat először 2015 év elején ült össze, s azóta rengeteg vásárlói visszajelzést kaptak.

Mindegyik ügynökség egy-egy dízájnert delegált, akik Londonban dolgoztak közösen egy hétig. A három lehetséges tervből a végső változatot a McDonald’s csomagolásaiért felelős Boxer ügynökség alakította ki.