Az Umbrella, a Network 360, a Gyár Utómunka és a CineSuper Kft. keresett sokat a budapesti olimpia reklámfilmjein.
Az olimpiarendezésről sikeres népszavazási aláírásgyűjtést szervező Momentum Mozgalom kikérte az összes szerződést az olimpiai pályázattal kapcsolatban. A Budapest 2024 Zrt. a pályázat előkészítésére 15 milliárd forintot kapott – olvasható a Kreatív Online-on.
A 24.hu hírportál a 25 oldalas listából kiszemezgette a reklám és prezentációs filmes költéseket. A Network 360 Kft. tíz rövidfilmet 62 millió forintért, a Gyár Utómunka Kft. az olimpiai kampány egyperces reklámfilmjét 66 millió forintért készítette el. Nyolc prezentációs film is készült, amelyet a CineSuper Kft. 80 millió forintért vállalt el, ugyancsak ők egy nyolcrészes filmet 98 millióért készítettek el.
Nagyobb volumenű szerződéseket kötöttek az Umberellával. Három imázsfilmet 230 millió forintért gyártottak le, de csináltak egy kétperces filmvágatot 16 millióért is. A harmadik szerződés három, különböző hosszúságú filmet takar, összesen több mint 40 millió forintért.