Idén főleg a nagy képernyőjű tévé készülékeket keresték a vásárlók az oroszországi labdarúgó világbajnokság előtt, de az okos funkciók is fontos szerepet kaptak a választásnál.
Kimagasló vásárlási kedvet hozott, meredeken ível felfelé a televízió-értékesítés ezekben a hetekben a MediaMarkt vevőszolgálati tapasztalatai alapján – írja a Computerworld.
A tavalyi azonos időszakhoz képest megháromszorozódott az eladások száma. Az értékesítési adatok alapján egyértelműen a nagyméretű televíziók voltak a legkelendőbbek. Míg egy-két éve a 81-101 cm átmérőjű készülékek számítottak slágerterméknek, mára a legkeresettebb méret a 140-165 cm.
Alapkövetelménynek számított a HD minőség, mivel a sporteseményt is ebben a minőségben sugározták, de sokan már az Ultra HD televíziók iránt érdeklődtek.
Az okoseszközök terjedése a televíziós piacot sem kerülte el, az internetelérés, online videótár és a streaming szolgáltatások megléte már a vásárlók elvárásának nevezhető.
Lényeges funkciónak számít a Bluetooth-csatlakozás lehetősége is, mert nem szívesen bajlódnak a megfelelő kábelek kiválasztásával és eszközeik összekapcsolásával.
A vezeték nélküli csatlakozás lehetősége esztétikai okokból is fontossá vált a felhasználók számára.