Hétfőtől egy hónapon át tart a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kommunikációs kampánya a téli kikapcsolódás, az egészségturizmus és a gyógyvíz népszerűsítésére.

Eddig több mint 200 szálláshely és fürdő csatlakozott speciális ajánlatokkal az akcióhoz – jelentette be Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója sajtótájékoztatón hétfőn Budapesten.

Guller Zoltán kiemelte: Magyarország négy évszakos úti cél, amely a téli időszakban számos élményt kínál. Szeretnék elérni, hogy minél többen vegyenek részt téli belföldi pihenésen. Sikeres belföldi turizmus nélkül nincsen sikeres beutazó turizmus sem.

A kampányhoz kapcsolódó Téli feltöltődés elnevezésű speciális ajánlatok a hellomagyarorszag.hu oldalon elérhetőek január 15. és február 15. között. (MTI)