A Magyar Turizmus Zrt. is aktívan részt vesz a tejkampányban, például iskolai szemléletformáló munkával, a kézműves tejtermékek fogyasztókhoz való eljuttatásával népszerűsíti a minőségi magyar tejet és tejtermékeket.

Lipcsey György Imre, az MT Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese csütörtökön az M1 aktuális csatornán kiemelte: az uniós tejkvóta kivezetését követően fontos feladat a tejágazat, a magyar tej, tejtermékek népszerűsítése.

Szerdán jelentették be, hogy decemberben folytatódik a minőségi hazai tejtermékek népszerűsítését célzó, nyáron kezdődött marketingkampány a Földművelésügyi Minisztérium (FM), az MT Zrt. agrármarketing vezérigazgatósága és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács együttműködésében.

Lipcsey György Imre elmondta, hogy januárban tejesdoboz kampány indul, ahol a tejszív logós termékeket promótálják, szorosan együttműködve az FM-mel és a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal.