Károlyi-kastély, Szigligeti vár, Fertő tó, Esterházy-kastély, Zemplén Kalandpark – ezeket a helyszíneket is népszerűsít legújabb, belföldi kampányában a Magyar Turisztikai Ügynökség.

A kampány célja, hogy bemutassa: Magyarország minden évszakban többet tartogat annál, mint amennyi a fotókba belefér. Így a nyári főszezonban is számos rejtett kincset és programlehetőséget kínál a belföldi utazóknak – írja a Turizmus Online.

Az MTÜ új kampánya azt szeretné elérni, hogy az utazást tervezők gondolják újra belföldi nyaralásukat, és keressenek fel eddig kevéssé ismert helyeket, próbáljanak ki új programokat.

A Magyar Turisztikai Ügynökség országos, desztináció alapú kommunikációs kampányai sorában a mostani immár a negyedik belföldi forgalomélénkítő kezdeményezés.

Ezúttal három térség: a Balaton, a Sopron-Fertő és a Tokaj-Nyírség-Felső Tisza látnivalóit, kulturális attrakcióit, aktív kikapcsolódási lehetőségeit ajánlja az utazók figyelmébe.

Az MTÜ együttműködik a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével, a kampányhoz csatlakozott szállodák és vendéglátóhelyek „Helló Nyár!” néven speciális ajánlatot kínálnak a látogatóknak 2018. május 15. és augusztus 20. között.