Közép- és Kelet-Európát lefedő közösségi média- és márkakommunikációs divíziót indít a Growww Digital, tovább erősítve pozícióját a régióban.

„Hosszú ideje napirenden volt a bővülés, mert a régiót hatékonyan lefedő közösségimédia-ügynökség híján nem tudtuk maximálisan kiaknázni a CEE piac előnyeit. Azt az űrt kívánjuk betölteni a közösségi médiában, amit öt évvel ezelőtt a performance marketing területén” – mondta Dunder Krisztián, a Growww Digital ügyvezetője.

Az új, közösségimédia- és márkakommunikációs üzletág tartalomfejlesztéssel és -menedzseléssel egészíti ki az ügynökség eddigi PPC (performance marketing) tevékenységét.

Az újonnan induló divízió célja a közép- és kelet-európai régió több országában jelenlévő vállalatok kommunikációját összekapcsolni a social értékesítéssel, illetve kihelyezett anyanyelvi szakértőkkel lefedni a teljes közép- és kelet-európai régiót. Induláskor 5 ország – Magyarország Szlovákia, Csehország, Románia és Horvátország – lefedettsége megoldott. Az év végéig további 5 országgal tervezik a bővülést.

Az új divízió vezetője Mezei Alexandra okleves kommunikáció- és médiaszakértő, aki saját vállalkozásából érkezett.

Mezei Alexandra a Budapesti Metropolitan Egyetemen (korábbi nevén: Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola) szerzett kommunikáció és médiatudomány mesterdiplomát, valamint Csehországban és Írországban folytatott felsőfokú marketing-tanulmányokat.

Közel másfél évtizedes szakértői pályáján olyan innovatív kommunikációs projekteken dolgozott, mint az ELMŰ-ÉMÁSZ Facebook kommunikációja és social helpdesk bevezetése, a Sony Music nemzetközi művészeivel (Michael Jackson, P!nk, AC/DC, Beyoncé, Rod Stewart, Britney Spears, One Direction) kapcsolatos lokalizált tartalmak webes és közösségimédia-megjelenése, közszereplők kreatív online tartalomfejlesztése (Keresztes Ildikó, Takács Nikolas, Muri Enikő, Kocsis Tibor), illetve nemzetközi márkák hazai népszerűsítése (eneloop, Panasonic Batteries, Geberit, Weishaupt). 

A Groww Digitallel a MentorFM önfejlesztő mobilapplikáció kapcsán kezdődött együttműködése hamar közös értékteremtéssé fejlődött: a 3 év közös építkezése alapozta meg az új divízió létrejöttét.

A május 31-én 5 éves Growww Digital közép- és nagyvállalatok online növekedésének szakértői támogatására specializálódott, nemzetközi (CEE) performance marketing ügynökség.

A vállalkozás ez év májusában bekerült Európa 13 legjobb digitális technológiai cége közé, miután a European Business Awards nemzeti győztese lett digitális technológia kategóriában.