Integrált termék- és szolgáltatáscsomagot alakít ki az Assist-Trend Kft. A hazai higiéniai piac meghatározó szereplője hét márkakereskedőjével és 13 stratégiai együttműködő partnercégével kívánja teljeskörűen lefedni a szálloda- és vendéglátóipar szereplőinek igényeit.

Túl kell lépni az egyszerű termék- vagy szolgáltatásértékesítésen, olyan csomagokat kell kínálni a HoReCa-szektor (szállodák, éttermek, kávéházak) szereplőinek, amelyek megoldást adnak a problémáikra, és segítik mindennapi munkájuk végzését úgy, hogy hatékonyan koncentrálhassanak a legfontosabb feladatukra, a szállodák a vendégeik kiszolgálására, az éttermek a kiváló ételek készítésére és a minőségi kiszolgálásra – mondta Bodrogai Ferenc, a magyar tulajdonban lévő Assist-Trend csoport tulajdonos-ügyvezetője a társaság nemzetközi üzletember-találkozóján, Kecskeméten.

A társaság először hét hazai márkakereskedőjének, valamint meglévő és leendő stratégiai partnereinek mutatta be új üzleti tervét, amelyben az Assist-Trend mint rendszerintegrátor, szövetségbe gyűjti stratégiai együttműködő partnereit, hogy a HoReCa szegmensben lévő ügyfelei széleskörű igényeit tudja kielégíteni mind higiéniai mind szolgáltatási területen. 

Az Assist-Trend komplex megoldáscsomagjai a higiéniai termékek és szolgáltatások teljes körén túl kiterjednek majd a munkaerő-tréningekre és -betanításra, az online munkahatékonyság követésre és a teljesítménymérésre is. Az új üzleti terv integrált higiéniai megoldásainak jelentős része már ma is elérhető, ilyen például a szakszerviz, a higiéniai tanácsadás, a padozatápolás, az online vegyszeradagolás vagy az Assist-Trend megújult honlapjának folyamatosan bővülő tudásbázisa.

A tervezett szolgáltatási portfólió a hagyományos higiéniai területeken túl kiterjed a vízkezelésre, a légtisztításra, az ipari takarításra a kivitelezéstől az üzemeltetésig, valamint a vendéglátóegységekhez kapcsolódó árnyékoló, pergola-, illetve télikert építésre is.

A nemzetközi üzletembertalálkozón résztvevő magyar és külföldi társaságok (köztük olyan világcégek, mint a Sutter, a Duni, a Miele és a Carrara) képviselői komoly üzleti lehetőséget látnak az Assist-Trend által megvalósítandó új modellben. Egyetértettek abban, hogy egymást erősítve jobban ki tudják aknázni a turisztikai piac Magyarországon és a régióban egyaránt megmutatkozó növekedését, és segíteni tudnak a HoReCa-szektor szereplőinek, hogy teljeskörű háttérszolgáltatásaik igénybevételével az üzletfejlesztésre tudjanak koncentrálni.

Bodrogai Ferenc hangsúlyozta: az elkövetkező hetekben márkakereskedőikkel, meglévő és leendő stratégiai beszállítóikkal, szolgáltató partnereikkel leülnek tárgyalni az új együttműködés további részleteiről, a sikeres magyarországi rendszerkiépítés után pedig hosszútávon a nemzetközi piacra is szeretnék értékesíteni a franchise modellt.