Az Elmű-Émász partnercégek vezetőinek bevonásával b2b-kampányt készített, amelyért a Carbon Group felelt.

A korábbi évekhez hasonlóan az Elmű-Émász felkérte üzleti partnereit, hogy fogalmazzák meg, miért döntöttek az együttműködés mellett – írja a Kreatív Online.

Ezeket a gondolatokat nem arctalanul jelentették meg, hanem a vállalatot, valamint a vállalat képviselőjét is implementálták hirdetéseikbe. 

Az idei anyagokon négy páros, az Avalon Park, a Graphisoft Park, a Festo-AM Kft. és a Bourns Kft. döntéshozói szerepelnek az Elmű-Émász ügyfélmenedzsereivel.

A plakátokon kívül a kampány részei még a PR-cikkek és a rádiószpotok is, a partnerek itt fejtik ki részletesebben, miért választották az Elmű-Émászt.

„A sikerhez kell egy hatékony energiapartner” szlogenű kampány szeptember 1-jén indult.