A Heineken olyan filmes analógiákkal mutatja be a labdarúgópályán tapintható feszültséget, amit valószínűleg minden moziszerető ember megért.
A Heineken 2005 óta szponzorálja a Bajnokok Ligája európai futballsorozatot, nem véletlen, hogy a Publicis Italy által készített három szpot főszereplője három focista – írja a Kreatív Online.
Mindhárom labdarúgó 2005-ben járt a pályafutása csúcsán: Ruud van Nistelrooy holland csatár, Jerzy Dudek lengyel kapus és Ronaldinho brazil támadó középpályás.
A filmek nem csak a szereplők miatt érdekesek. A Heineken olyan filmes megoldásokat használt fel a szpotok elkészítésekor, amelyek egyperces kisjátékfilmekké avatják azokat.
Nistelrooyt például egy bűnbanda üldözi a nyílt utcán. Dudek 18. századi környezetben párbajozik. Ronaldinho pedig a Szárnyas fejvadász díszletei között menekül a rendfenntartók elől.