A logó az Alapítvány arculatában, kampányaiban, online felületein, rendezvényein és minden tevékenységében meg fog jelenni.

A Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány megjelenésében modernebb, a gyermekek boldogságát és gyógyulását tükröző logót szeretne, amely kicsit felfrissíti, és új erőt ad az Alapítvány kommunikációjának – írja a Kreatív Online

A logó az alapítvány arculatában, kampányaiban, online felületein, rendezvényein és minden tevékenységében meg fog jelenni.

Az alkotásokat 2016. szeptember 15-ig lehet elküldeni, elektronikus úton, első körben png vagy jpg formátumban, megfelelő grafikai minőségben, legfeljebb 2M méretben.

A logónak egyértelműen utalnia kell a boldog gyermekek, a kórház, a gyógyulás kapcsolatára, valamint az alapítvány tevékenységére. A logónak színben is felismerhetőnek, és jól használhatónak kell lennie.

A pályázat nyertese 50 ezer forint egyszeri díjazásban részesül, és az ő logóját fogja használni a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány. A pályázatot beadók vállalják, hogy amennyiben megnyerik a versenyt, a térítés mellett az általuk készített logó használati jogát további térítés nélkül adják át az alapítványnak – teljes körű felhasználásra.