Elindult a Coop Hazai Hetek nevű kampánya. A reklámanyagokat a Sky Marketing Communications készítette magyar népi motívumokat megidézve.

Népzene, „gasztromatyó” és néptáncos pár szerepel a Coop reklámfilmjében. „A Coop mindig is szívügyének tekintette a hazai termékek népszerűsítését és a magyar kulturális örökség ápolását. A Hazai Hetek remek alkalom arra, hogy egyszerre tegyünk a két célért” – áll a Sky Marketing közleményében.

A kizárólag állóképek felhasználásával készült film munkálatai során több ezer fotó közül válogatták ki az alapanyagot a látványvilághoz, amely különböző népművészeti minták élelmiszerekből újraalkotott másaira épül – írja a Kreatív Online.

Három különböző stílusú és eredetű, de egyaránt autentikus magyar népművészeti mintát alakítottak ki és mozgattak meg a három fő termékkategóriának megfelelően: zöldségekből és gyümölcsökből, hús- és sajtfélékből, valamint pékáruból.

Ezek a minták, csakúgy, mint az úgynevezett „pixillációs” technikával animált élő főszereplők a külön erre a célra készített, népzenei kíséret ritmusára mozognak. A zene felvételében ismert népzenészek működtek közre, a hagyományos vonósok mellett olyan hangszereken, mint az ütőgardon.