Stratégiai partnerséget kötött a MINI és a Bridge Budapest Egyesület. A két szervezet közösen választott nyolc innovatív és stílusérzékeny vállalkozást, hogy országszerte hírét vigyék és képviseljék a Vállalható Vállalkozás program fő célját.

A Bridge Budapest Egyesületnek évek óta kiemelt ügye a Vállalható Vállalkozás program. A tagság elnyeréséhez szükséges önellenőrző tesztet immár félezer vállalkozás töltötte ki.  Küldetésük az innovatív, fenntarthatóan és átláthatóan működő magyar vállalkozások közösségének erősítése.

Ehhez csatlakozik mobilitási partnerként a MINI, hogy a Navigátorok segítségével a virtuális kapcsolatok építésén túl személyesen is hírét vigyék a Vállalható Vállalkozás kezdeményezés fontosságának. A partnerség célja emellett a bővülés is, a navigátorok országjárásuk során segítenek minél több vállalható vállalkozás megismerésében.

„Nagy öröm számunkra, hogy a MINI támogatását ajánlotta fel a Vállalható Vállalkozások kezdeményezésünknek, hiszen a segítségükkel még eggyel magasabb fokozatba kapcsolhat az országos terjeszkedés, a küldetésünk országos ismertségének erősödése” – mondta Pistyur Veronika, a Bridge Budapest ügyvezetője.

A mobilitási partnerség előnyeit nem csak a Bridge-MINI Navigátorok élvezhetik, hiszen például a május 31-i Vállalható Vállalkozás tax party vendégeinek biztonságos hazajutásában is segédkeznek majd MINIk. A két szervezet más praktikus meglepetésekkel is készül, ami mind azt a célt szolgálja, hogy minél több emberhez eljussanak a Vállalható Vállalkozók, és egyre tudatosabbá váljon az üzleti környezet Magyarországon.

A május 16-i eseményen már új köntösben mutatkoztak be a MINI örök klasszikus autói: a háromajtós MINI, az ötajtós MINI és a MINI Cabrio, vadonatúj dizájnnal és egyedi testreszabási lehetőséggel.  A MINI logója is változáson ment át, az új logó a márka új arculatának legfőbb irányelvét tükrözi, hogy a lényegre koncentrál, a vezetés élményére, az exkluzív környezetre, a prémium minőségre és az érzelmi kötődésre.