Nevet váltott a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, kedden már a Budapesti Metropolitan Főiskolán (MET) kezdték meg az őszi félévet.
A megújulásra azért volt szükség, mert a régi név már nem fedte le a főiskola képzéseinek sokoldalúságát és azt a fejlődést, amelynek során mind a magyar, mind a nemzetközi piac jelentős szereplőjévé vált az intézmény.
A névalkotási folyamatban a főiskola dolgozói és hallgatói is részt vettek javaslataikkal – tudatta közleményben a főiskola. Az arculat és a logó a nagy múltú városi épületeket, a metropolisokat átszelő közlekedési utakat, valamint a kapcsolati hálókat idézi.
A főiskolán két karon (Kommunikációs és Művészeti Kar, Heller Farkas Turisztikai és Gazdasági Kar), jelenleg 4 fő képzési területen (kommunikáció, üzlet, turizmus, művészet) folyik képzés, alap- és mesterfokon, illetve másoddiplomás szinten.
Az intézmény 30 alap-, 15 mesterképzést, 18 felsőoktatási szakképzést, valamint 27 szakirányú továbbképzést kínál. Jelenleg mintegy hétezer hallgatója van, akik 2011-től már nemcsak a fővárosban, hanem Hódmezővásárhelyen is részt vehetnek az oktatásban.