A Spar magyar termékinnovációkat támogató versenyének eredményeképpen új hazai élelmiszerek kerültek a vállalat 34 Interspar áruházának, valamint webáruházának kínálatába március végétől.

A Spar Magyarország tájékoztatása szerint a tavalyi Hungaricool by SPAR verseny során az Agrármarketing Centrum szakmai támogatásával a fenntarthatóságot is szem előtt tartó, kreatív élelmiszereket kerestek.

A magyar gazdák és családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar melletti elkötelezettséget bizonyítja, hogy a vállalat a napi fogyasztási cikkek több mint 90 százalékát Magyarországon működő cégektől szerzi be – hangsúlyozta Maczelka Márk, a Spar kommunikációs vezetője.

A csaknem 300 vállalkozást megmozgató versenyben legkiválóbbnak minősített nyolc termékinnováció támogatást nyert el, hogy minél jobb hatékonysággal, minél szélesebb vevőközönséghez jusson el. A legjobb árufejlesztések – általános kereskedelmi és marketing-felkészítést követően –az áruházlánci beszállítói tevékenységet elősegítő féléves mentorprogramon vettek részt. A Hungaricool by SPAR Mentor Programban a piacismereti tudásátadás kiterjedt minden területre, úgy mint marketing, piackutatás, beszerzés, vállalati/vállalkozási jog, minőségismeret és minőségirányítás, logisztika, pénzügy. A tréningen olyan – külsős és belsős – mentorok is részt vettek, akik a logisztika, a diszpozíció, a beszerzés vagy a termékdesign-tervezés terén járatosak.

A nyolc támogatott:

  • Caro-Ferina vadhúspástétomok
  • Mendula granolák
  • Shrubbie borecet-alapú üdítőitalok
  • Anjuna vegán jégkrémek
  • Legjava szószok és lekvárok
  • Vegendás Alap ételalapok
  • Prizma-Bautim kenhető zsírok Bőközi Legendás márkanéven
  • Vagamary poharas desszertek

(Forrás: MTI/Spar, fotó: Spar)