Kristálydíjat nyert az Arányi Bogi és Fülöp Richárd kreatív páros az Ad Starshoz kapcsolódó, junior kreatívoknak kiírt New Stars versenyen Busanban (Koreai Köztársaság).

A New Stars idei versenyén a Panasonic egy szájzuhanyának kellett ismertségnövelő és a szájhigiénia fontosságát hangsúlyozó kampányt kitalálni. A versenyen 26 csapat indult, egy japán juniorokból álló páros nyert.

Magyarországot, és egyben Európát Arányi Bogi, a JWT szövegírója és Fülöp Richárd, a Bold art directora képviselte. Az ő koncepciójuk Kristálydíjat nyert, ez az ezüst és a bronz után a legígéretesebb csapatoknak járt.

Arányi Bogi a verseny után a Kreatív Online-nak elmondta: „Leírtunk hétféle irányt és azt is kimondtuk az elején, hogy semmiképp nem teszünk fogsort a hirdetésekre, ami jó irány volt, mert később kiderült, hogy a leadott munkák nyolcvan százalékán fogsorok voltak. Mi inkább abból indultunk ki, hogy az emberek rengeteg bajra felkészülnek, mert látják és tudják, hogy bekövetkezhet. Van poroltójuk, használnak óvszert, naptejet. Az volt az insight, hogy amit nem látunk, ami megfoghatatlan, attól nem félünk.”

Hogy miért érte meg részt venni a versenyen? Fülöp Richárd szerint „Hasznosak voltak a networking bulik. Volt például a New Starson indulóknak és a zsűritagoknak egy networking-esemény, ahol csomót beszélgettünk japánokkal, meg zsűritagokkal is. Nagyon érdekes megtudni, hogy nekik milyen problémáik vannak, hogy mennyit kell dolgozniuk, hogyan zajlik náluk a munka. Elképesztő egyébként, hogy minden nap nagyjából éjfélig-fél egyig vannak bent. Nem akarták elhinni, hogy ez nálunk csak nagyon ritkán fordul elő”.

A teljes interjú itt olvasható.