A külpiacokon nemzetközi országspecialisták dolgoznak majd, míg az európai piacokon Budapestről látják el feladatukat – közölte a Magyar Turisztikai Ügynökség.

A Magyar Turisztikai Ügynökség eddig két piacra nevezett ki országspecialistát – írja a Kreatív Online.

Sarmon Zsuzsanna január 1-től látja el az egyik legfontosabb küldőpiac, az észak-amerikai régió értékesítési feladatait. Állomáshelyét a felkészítési időszakot követően áprilisban foglalja el New Yorkban.

Farkas Kinga Németország és Ausztria értékesítési feladatait látja el január 1-től. A szakember 2016 szeptembere óta a Magyar Turisztikai Ügynökség munkatársa. A tennivalókat a szakember a budapesti központból látja el.

A többi piacra várhatóan 2018 áprilisáig kerülnek kinevezésre a szakembereknek.

A Nemzeti Turizmusfejlesztési Stratégia 2030 dokumentumban megfogalmazottak szerint a legfontosabb piacok: az Amerikai Egyesült Államok és Kanada, Ausztria, Csehország, Franciaország, Kína, Lengyelország, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Oroszország, Spanyolország és Szlovákia.