A termelői magyar mézet népszerűsítő kampány két kulcsszava a mézesüveg és a zárszalag.

Az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) pályázatot írt ki a termelői méz népszerűsítő kampányára, a többfordulós tendert a Merlin Communications nyerte meg – írja a Kreatív Online.

Az OMME-nek kettős célja van a kampánnyal, egyrészt, hogy bizalmat alakítsanak ki a fogyasztókban, illetve azt folyamatosan erősítsék, másrészt, hogy tudatosítsák a vásárlókban, hogy a termelői üvegben, zárszalaggal ellátott méz minőségi, tiszta eredetű, magyar. 

„Az import (jellemzően Ázsiából származó) termékekkel ellentétben a tiszta eredetű, ismert termelőtől származó magyar méz az üzletek, hipermarketek polcain nem fellelhető – azt csak közvetlenül a termelőktől lehet beszerezni – legegyszerűbben a termelői piacokon” – olvasható az OMME közleményében.

.„Fontos kiemelni, hogy a magyar, termelői méz ismertetőjegyei az egyedi, könnyen beazonosítható termelői mézesüveg és a zárszalag. E két elem együttes megléte garantálja a vásárlók számára a kifogástalan minőséget. Előzetes felméréseink alapján két dolog érdekli a fogyasztót: a mézben van-e idegen anyag, illetve hazánkban termelték-e” – mondta Bross Péter, az OMME elnöke.