Legtöbben magáért a csípős érzetért, és nem a pozitív élettani hatásért esznek erőset – derül ki a Burger King friss internetes kutatásából.
A 2300 fő bevonásával készült felmérésből kiderül, hogy vannak, akik az égető érzést (35 százalék), mások a testet átjáró forróságot szeretik (28 százalék), és akadnak, akik kihívást látnak a csípős ételekben (22 százalék). A válaszadók közel kétharmada pedig kifejezetten szexinek tartja, ha egy nő is bírja a csípőset – írja az Élelmiszer Online.
A legtöbben, 85 százalék fűszerpaprikát tesz az ételbe, ha erőset akar enni, 61 százalék nyers zöldségként, 56 százalék pedig darált formában fogyasztja a csípős paprikát.
A válaszadók közel fele legtöbbször a levest eszi csípősen, de 40 százalékuk a főételbe is tesz a fűszerből. Harmaduk még a szendvicsét is erősen fogyasztja. Étkezés után 19 százalék nem iszik semmit, hogy minél tovább megmaradjon a csípős érzés. Viszont csak 9 százalék öblíti le az erőset sörrel, ennél még a tejivók is többen vannak 10 százalékkal.
A válaszadók 94 százaléka tudja, hogy a fűszeres étel mértékkel fogyasztva jót tesz a szervezetnek.
Az étteremlánc annak kapcsán készített felmérést, hogy a hazai Burger King éttermekben is elérhető a minden eddiginél csípősebb hamburger.