Hosszú Katinka és a táplálék-kiegészítőket gyártó BiotechUSA üzleti alapú együttműködése új szintre lépett, a felek 5 évre szóló szponzorációs szerződést írtak alá.

A többszörös világbajnok úszónő, Hosszú Katinka a BiotechUSA arca lett. A június havi kiemelt termék promóciója kapcsán ő látható az óriásplakátokon és az ő hangját hallhatjuk a kampányhoz készült rádió szpotokban is – írja a kreatív.hu.

A két fél 2014 őszén került kapcsolatba egymással, amikor Hosszú Katinka első könyve, A magyar Iron Lady nem könyvesboltokban, hanem a BioTechUSA boltjaiban és webshopjában volt kapható.

Az egy évvel később megjelenő folytatás, az Iron Lady – Az átalakulás esetében már nem volt kérdés, hogy a 27 éves úszónő ezt ismét ugyanezen a módon fogja terjeszteni.

Az együttműködést tovább mélyítve a felek piacra dobták a céggel közösen kifejlesztett termékcsaládot, amely magas fehérjetartalmú étkezéshelyettesítő italport és shake-et tartalmaz.