A nagyi elrendezte hiteleit, és el tudott utazni a kitelepült családhoz. Fél év után új kommunikációs koncepcióval jelentkezik a Cofidis.

Az új koncepció célja, hogy a Cofidis ajánlatait kiemelje a zajból, de nem harsánysággal, hanem ellenkezőleg: úgy beszél a személyi kölcsönökről, hogy abban az ügyfelek is megértik a saját szerepük fontosságát, és számolnak döntésük következményeivel – olvasható a Kreatív Online-on.

A kampányszlogen: Minden jó, ha jó a vége. Fedor Mariann, a Cofidis marketing területvezetője szerint ezzel szeretnék átadni, hogy aki az ő hiteltermékeiket választja, nem fog csalódni.

A kampányban átélhetőnek szánt emberi történeteken keresztül mutatják be, hogy „egy-egy élethelyzetben milyen megoldást jelenthet egy jól megválasztott személyi kölcsön”. Hétköznapi karaktereket kerestek és olyan megoldást, amely stílusában is „elrugaszkodik az átlagos reklámvalóságtól.

A június 1-jén debütáló első tévészpotot nyáron újabb történet követi.