Három hónapot bírt ki az új cipő, aztán használhatatlanná vált. A vásárló a Budapesti Békéltető Testülethez fordult panaszával, a cég végül egyezséget ajánlott.

A vevő 20 990 forintos cipője három hónapon belül tönkre ment. A jobblábas cipő talpa elrepedt, beázott, a ballábas talpa szintén repedezni kezdett.

Mikor a vásárló visszavitte az üzletbe a cipőt, azt szakértői vizsgálatra küldték, és megállapították, hogy „a termék talpának kopását mechanikai ráhatás okozta”. El is utasították a vevő panaszát.

A panaszos ekkor a Budapesti Békéltető Testülethez fordult, amelynek eredményeként a cég felajánlotta, hogy levásárolhatja a teljes vételárat. Azaz a vevő 20 990 forint értékben a cég bármelyik magyarországi üzletében vásárolhat.

Ezt az egyezségi ajánlatot elfogadta a vásárló, az ügy így lezárult.

Tovább is van…

A KamaraOnline sorozatban mutatja be, hogy az idei első félévben milyen tipikus panaszokkal fordultak a Budapesti Békéltető Testülethez, és az ügyek hogyan oldódtak meg. Ízelítőül néhány eset:

Elengedte a 200 ezres tartozást a követeléskezelő: Több mint kétszázezres tartozást engedett el egy követeléskezelő cég; egy másik ügyben egy mozgássérült parkolási problémáján enyhítettek.

Rémálom nyaralás Törökországban: A törökországi utazás alatt elszenvedett jelentős kellemetlenségek miatt 80 ezer forintot fizetett vissza az utazási iroda.

Visszaadták a 80 ezret a hibás szemvizsgálat miatt: Egy optikai szaküzlet 84 ezer forintot fizetett vissza, mert rosszul végezték el a szemvizsgálatot.

Visszavásárolta a cég a hibás használt autót: Több mint 1 millió forintért…