
Főleg a 16-25 éves korosztálynak indított kampányt tavaly decemberben a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. az Iskolamarketing és a Squ.ad közreműködésével.
A kampány 2016 decemberétől 2017. február végéig tartott Budapest 7 gyógyfürdőjében – olvasható a Kreatív Online-on.
Egy előzetesen végzett kutatásból kiderült, hogy a hallgatók ebben az időszakban igénylik leginkább a stresszlevezetést, amelyet a hideg időjárás és a szürke, borongós idő mellett elsősorban a vizsgaidőszak indokol.
150 budapesti felsőoktatási helyszínen kerültek ki a lifestyle vloggert, Palkovics Zórát ábrázoló plakátok. Ezzel párhuzamosan közösségi média aktivitással – köztük Youtube-videóval, Instagram- és Instagram stories-bejegyzésekkel, valamint Snapchat-posztokkal – mintegy 800 ezer diák és hallgató közvetlen, célzott elérése valósult meg pár hét alatt.
„A fiatalok fókuszán kívül eső brandet és szabadidős programot kellett beemelnünk a hétköznapjaikba, ami mindig komoly kihívás” – mondta Bendl Mátyás, az Iskolamarketing ügyvezetője.