Ettől befacsarodsz – reklámozza magát új kampányában a Fanta.

Új csomagolással és logóval jött ki a Fanta, amelyhez marketingkommunikációs kampány is kapcsolódik. A márkatulajdonos Coca-Cola Magyarország három véleményvezért, Szabyestet, Bánki Benit és Fodor Évit kérte fel a kampányhoz. A háromfős véleményvezér-csapatot a „Fanta Elnöki Főnökség” névre keresztelték  – írja a Kreatív Online.

Bevezették a Fanta új globális termékdizájnját, a spirál formájú, csavart palackot, valamint a felfrissített logót és márkaarculatot. Egy új ízt is be fognak vezetni a magyar piacra a Fanta globálisan meglévő több száz ízvariánsa közül.

A kampány része egy pályázat, amelyben a „Fanta Elnöki Főnökséget” szeretnék bővíteni egy lány és egy fiú fogyasztóval.

Az „Ettől befacsarodsz” fősorral futó kampánnyal tévében, köztéren (országszerte citylightokon, építési hálókon, buszmegállókban), valamint online találkozhatnak a fogyasztók.