Érkeznek a home feedbe ágyazható hirdetések és a vertikális videóreklámok is – jelentette be a YouTube globális termékfejlesztési vezetője.
Két új hirdetési formátumot vezet be a videomegosztó site – jelentette be a YouTube globális termékfejlesztési vezetője, Neal Mohan egy kölni konferencián.
Az egyik lehetővé teszi vertikális tájolású hirdetések elhelyezését, amellyel a hirdetők jobban kihasználhatják a mobiltelefon képernyőjét – írja a Kreatív Online.
Az összes megtekintés 70 százaléka már mobilon keresztül történik, így a YouTube felveheti a versenyt riválisaival (Instagram, Snapchat), amelyek már korábban éltek ezzel a lehetőséggel.
A YouTube egy másik hirdetési megoldást is lehetővé tesz a partnereinek, a Home Feed Ad-et, amely a felhasználó home feed-jébe integrál releváns hirdetéseket.
Mohan szerint a home feedből elindított videók aránya megtízszereződött az elmúlt három évben.