Biztonságos és egyszerű mobilfizetési megoldását, a Samsung Pay-t Európában először Spanyolországban vezeti be a Samsung Electronics.
A rendszer már sikeresen bemutatkozott Dél-Koreában, az Egyesült Államokban és Kínában, Európában Spanyolország az első ország, ahol elérhetővé válik. A Samsung Pay ezzel egyben az első ilyen típusú mobilfizetési szolgáltatás a spanyol piacon.
„A Samsung Pay rendszerrel az a célunk, hogy továbbfejlesszük és innovációra ösztönözzük a mobil kereskedelmet azáltal, hogy biztonságosabb, okosabb és jobb mobilpénztárcát adunk a fogyasztók kezébe” – mondta Victor Kim, a Samsung Pay globális igazgatója. – „A Samsung a lehető legjobb ügyfélélmény érdekében egy nyílt partnerségi és együttműködési modellt működtet. Biztosak vagyunk benne, hogy a Samsung Pay megoldással olyan mobilfizetési szolgáltatást tudunk nyújtani a spanyol vásárlóknak, amely megfelel az elvárásaiknak.”
„A Samsung Pay előtt igen nagy lehetőség áll Spanyolországban, mert az országban nagyon elterjedtek az okostelefonok és fejlett szinten áll a banki szektor digitalizációja is. Ráadásul a Samsung megbízásából végzett friss kutatások szerint 10-ből 6 spanyol vásárló szívesen használna egy olyan biztonságos, egyszerű és széles körben elfogadott fizetési szolgáltatást” – mondta Celestino García, a Samsung Spanyolország alelnöke.
A 35 és 65 év közötti spanyolok fele több mint két hitel- vagy bankkártyát hord magánál a pénztárcájában. Az Ipsos felmérése szerint a vásárlók 64 százaléka hitel- vagy bankkártyát használ az összes vagy majdnem az összes vásárlásához. Ez az arány 71 százalékra nő a 35 és 44 év közöttieknél.