Az üzleti szegmensben is egyre inkább a sharing economy válik meghatározóvá.

A mobiltechnológiának és a személyre szabott eszközöknek köszönhetően az üzleti utazók is egyre nagyobb arányban veszik saját kezükbe utazásuk szervezését. Semmi jele annak, hogy ez a trend lassulna – írja a turizmus.com.

A cégvezetők és a cég utazói között egy új együttműködési modell van kialakulóban: a munkavállalók egyre inkább szabad kezet kapnak az utak kialakításában.

A sharing economy (közösségi gazdaság) válik a meghatározóvá. Az üzleti utazóknak is egyre nagyobb aránya vásárol szolgáltatást az Ubertől, a Lyfttől és az Airbnb-től.

Az üzleti utazók is átgondolják, hogy miért ragaszkodjanak egy-egy szolgáltatóhoz vagy brandhez. Ezért a szolgáltatóknak még inkább meg kell érteniük a céges utazók preferenciáit, szempontjait.