A JCDecaux Hungary Zrt. stratégiai együttműködést kötött a Golden Hands Service Kft.-vel és a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központtal, hogy az ügyfelek számára mostantól „egykapus” rendszerben legyen elérhető a Mammutban található összes reklámfelület.
A Mammut Budapest egyik legnagyobb forgalmú bevásárlóközpontja, népszerűségét bizonyítja, hogy naponta egy kisváros lakosságának megfelelő méretű, 45-50 ezer fős vásárlóközönséget szolgál ki. A látogatók száma pedig meghaladja az évi 16 millió főt.
Nagyon magas a gyakori, rendszeresen – legalább heti egyszer – visszatérő vásárlók száma (42 százalék), de a budaiak 58 százaléka nagy valószínűséggel legalább havonta egyszer megfordul a Mammutban.
Októbertől a kereskedelmi felületekhez való hozzájutás is egyszerűbbé válik. Az eddig több médiatulajdonoshoz tartozó standard és non-standard felületeket a JCDecaux és a Golden Hands Service Kft. együttműködésének köszönhetően már egyetlen helyen meg lehet rendelni.
A Mammut két épületébe a meglévő berendezések mellé 7 modern designnal gyártott korszerű, digitális out-of-home eszköz kerül, amelyek alkalmasak dinamikus tartalmak megjelenítésére.
„Egész évben, de az év végén különösen fontosak a bevásárlóközpontok felületei a hirdetési piacon, hiszen aktívan vásárló közönség szólítható meg, ráadásul – számos esetben – az értékesítés helyétől alig néhány méterre. Partnereinkkel olyan konstrukciót tudunk kínálni az ügyfeleknek, amely hatékony elérést biztosít értékes és motivált célcsoportokra. Az egykapus rendszert további bevásárlóközpontokban is meg fogjuk honosítani és folytatjuk beltéri eszközeink fejlesztését” – mondta Szelei Szilárd, a JCDecaux vezérigazgatója.
„A Golden Hands Service Kft. munkatársai közel 20 éve egyedi, magas színvonalú, megbízható úttörő munkát végeznek a bevásárló- és szórakoztatóközpontok, fitness hálózatok, sportlétesítmények, uszodák és fürdők hirdetési felületeinek értékesítése során. Ügyfeleinknek mindig egyedi, partnerre szabott integrált kommunkációs megoldásokat kínálunk a tervezéstől a kivitelezési – mondta Major Éva, a Golden Hands Service Kft. ügyfélkapcsolati igazgatója.
„Egyes felületek a Mammut kezében maradnak (például promóciók), de a foglalási folyamat nagy mértékben leegyszerűsödik. A JCDecaux, a Golden Hands Service Kft. és a Mammut között egy hosszú távú kapcsolat jött ezzel létre” – hangsúlyozta Szőke Tamás, a Mammut marketingvezetője.