Panaszkodtak a japánok a McDonald’s színvonalára, ezért a cég egyetlen napra átalakult, és megmutatta Tokióban, hogy másként is tudnák csinálni.

Hétfőn a McDonald’s megmutatta a japánoknak, hogy tálalás kérdése az egész – ugyanazokat az ételeket szolgálták fel csak kicsit másként. A Roppongi negyed egyik Mekijében hétfőn egész nap egyféle menüt kínáltak: burgonyakrém levest, zöldség zselét, Fresh Mac burgert, desszertet és kávét.

Mindezek egy hétköznapi étteremben is megkaphatóak a McDonald’s-nél, de ezúttal csicsás kivitelezésben tették a vendégek elé az ételeket. A márkaerősítő akcióról azért döntöttek a cég amerikai bázisán, mert az utóbbi időkben a japánok sokat fanyalogtak, hogy a McDonald’s gyenge minőségű ételeket árul.

A hétfői vendégek közül a cég szerint senki sem panaszkodott. Sorban állás sem volt, mert csak azok jöhettek, akik előzetesen asztalt foglaltak. Majdnem 10 ezren próbálták volna ki az egy napra M Restaurant nevet felvevő gyorséttermet, de csak néhány százan fértek be.

A McDonald’s-et 1940-ben alapították, 2010-ig a világon piacvezető volt a gyorséttermi láncok között. Az éttermek számát tekintve most a második helyen van a Subway mögött.