Home Gazdaság Dubajban mutat be magyar élelmiszereket az Agrármarketing Centrum

Dubajban mutat be magyar élelmiszereket az Agrármarketing Centrum

0
Dubajban mutat be magyar élelmiszereket az Agrármarketing Centrum

Az Agrármarketing Centrum (AMC) magyar élelmiszereket mutat be a világ egyik vezető élelmiszeripari szakkiállításán, amely hétfőtől péntekig tart nyitva Dubajban.

A Gulfood a térség legnagyobb élelmiszeripari rendezvénye, ahol nyolc szektorban vonulhatnak föl a kiállítók: tejtermékek, italok, zsírok és olajok, egészséges wellness és mentes termékek, gabonafélék és hüvelyesek, hús és baromfi, ütős márkák és a világ élelmiszerei. Az egészséges és wellness termékek szektorát nemrég indították, ami jelzi a piac fejlődését.

A magyar cégek körében az exportlehetőségek miatt különösen népszerű a Gulfood, a Közel-Kelet élelmiszerigénye folyamatosan nő.

Az Agrármarketing Centrum 168 négyzetméteres közösségi standján huszonkét kiállító ajánlja termékeit és szolgáltatásait a látogatók figyelmébe. A Gulfood nagy népszerűségnek örvend a hazai cégek körében, hiszen a közel-keleti piac számos exportlehetőséget rejt. A standon olyan különleges termékekkel is találkozhatnak a szakmai érdeklődők, mint a kenyérhelyettesítők, a szuvidált galambhús, liba- és kacsamáj különlegességek, pulykakészítmények, szelídgesztenye termékek, sporttápszerek, fagylalt- és italporok, mézek, hidegen sajtolt olajok és magőrlemények. Kiemelték ezek közül a Bábolna Élelmiszeripari Kft. libamájtermékét, amely a legjobb innovatív termékeket díjazó programban a legjobb hús- és baromfitermék kategória jelöltjei közé került.

A látogatóknak interaktív eszközökkel bemutatják a 2021-ben létrehozott Hungarian Food Business Programot is, amely a magyar élelmiszergyártók külpiaci térnyerését segíti.

(Forrás: MTI/AMC)