A Google új funkciója a különféle tünetek könnyebb beazonosítását szolgálja.

Fejfájás, kaparó torok, émelygés – az összes Google-keresés nagyjából 1 százaléka ezekhez hasonló tünetekre történik. A hatékonyabb keresés érdekében a Google fokozatosan elérhetővé teszi azt az – egyelőre csak angol nyelven elérhető – új funkciót, amely a keresett tünetekhez kapcsolható tünetegyütteseket mutatja be.

A funkció az adott tünetre, például fejfájásra kereséskor a lehetséges okok és kezelési módok mellett azokat az eseteket is feldobja, amikor mindenképpen érdemes orvosi segítséget kérnünk.

Az új funkció bevezetését több éves kutatási folyamat előzte meg, amelyben a rochesteri (Minnesota) Mayo Clinic és a Harvard Orvosi Egyetemének munkatársai és kutatói vettek részt. A cél az, hogy minél több nyelven, nemzetközileg is elérhetővé váljon az újítás a lehető legtöbb tünetegyüttessel. 

Többet szeretne tudni az online marketing világáról? Kövesse online marketing blogunkat!