A Carlsberg egy londoni repülőtéren hajtott végre marketing akciót. Az első ijedtség után végül mindenki elégedetten távozott.

Az utasok nem akartak hinni a szemüknek London egyik repülőterén, amikor csomagjaik helyett karton sörök kezdtek keringeni a futószalagon a poggyászkiadónál. A kartonokra azt írták: vegyél el, a tiéd vagyok!

Hamarosan kiderült, hogy a Carlsberg akciójáról van szó. Dharmes Rana, a cég brand menedzsere a Daily Mail napilapnak elmondta, hogy a nyaralásból hazatérő utasokat akarták meglepni a hűsítő itallal. Természetesen pontosan kiszámolták, hogy a csomagok helyett mennyi ideig „sokkolhatják” az embereket a sörös keringéssel, s persze a poggyászokat is hiánytalanul kiadták.

Az akció marketing költségéről nem érkezett hír, mint ahogy azt sem közölték, miként vélekedtek azok az utasok, akik nem szeretik a sört.