A Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. idén új márkával bővítette portfólióját, megkezdte a Krušovice sör hazai forgalmazását csapolt, palackos és dobozos kiszerelésben.
Magyarországon a Krušovice nevét sokáig csak a Csehországba látogató turisták ismerték. A sört a kilencvenes évek végén kezdték el Magyarországra importálni, és ez által a királyok söreként is ismert Krušovice a hazai piacon is egyre nagyobb teret hódított.
„A Heineken csoport 2007-ben vásárolta fel a Krušovice márkát. Csehország egyik legkedveltebb sörét a Heineken itthon is forgalmazza, amellyel az a célunk, hogy az egyre több cseh sört kedvelő fogyasztónak is kedvezzünk” – mondta Harsányi Zsófia, a Krušovice márkamenedzsere.
A Krušovice hordós, palackos és dobozos kiszerelésben érhető el a Heineken Hungária kiskereskedelmi és vendéglátó partnereinél – olvasható a Turizmus Online-on.
A Krušovice több mint 400 éves tradíciója II. Rudolf német-római császárhoz köthető, aki 1583-ban szerezte meg a híres Saaz régióban megtalálható sörfőzdét. II. Rudolf, aki magyar király is volt, nagy sörkedvelő hírében állt, és az ő nevéhez köthető a krušovicei Királyi Sörfőzde felvirágoztatása.