
November 6. az internetes vásárlás napja, amikor számos akcióval, kedvezménnyel csalogatja a vásárlókat a kibertérbe.
A kampányban meghirdetett akciókban többféle kedvezmény-kategória közül is választhatunk. A különböző kereskedőknél a forint- és százalékkedvezmény mellett opció lehet az ingyenes házhoz szállítás, az egyet fizet, kettőt kap típusú kedvezmény, a vásárlás mellé járó ajándék vagy valamilyen limitált kiadású, speciális termék is – írja a Híradó.hu
Az ötletgazda a Neo Interactive Kft., amely 2011-ben indította útjára a kezdeményezést. Az internetes vásárlás napjának honlapján felhívják a figyelmet arra is, hogy az online vásárlások során könnyen leellenőrizhető, hogy ki az eladó, és ha nem tetszik a termék, akkor átvételétől kezdve még 14 napig elállhatunk a vásárlási szándéktól.
A KSH legfrissebb adatai alapján az internetalapú kiskereskedelem volumene idén augusztusban 28 százalékkal emelkedett 2014 azonos időszakához képest.