Az év elején indult együttműködés keretében a Neo Interactive közösségi médiás csapata az e-kereskedő vállalat számára kutat a digitális világból trendeket, aktualitásokat.
A Neo csapata a folyamatos monitorozás mellett a közösségi megjelenések kreatív koncepciójának kitalálásában és elkészítésében is részt vesz – olvasható a Kreatív Online-on.
„Az együttműködés célja a naprakész márkajelenlét mellett a közösségi oldalon folyó sales-támogatás is” – mondta Hunyady László, az eMAG marketingigazgatója.
Az eMag számára egy „menüt” készítünk el, amelyet fel tudnak használni, de azok végül az ügyfél döntése alapján lényegülnek poszttá vagy maradnak háttérinformáció szinten – mondta Török DIána, a Neo marketing és knowledge menedzsere.
Vannak olyanok, amelyekből a közösséggel kapcsolatot fenntartó, de a sales-t csak indirekt módon támogató posztok születnek, mások viszont a direkt értékesítés-támogatáshoz jelentenek alapot.