A régióban először Magyarországon kezdett az egyetemistákat megcélzó kampányba az IKEA.

A 18-25 évesek felé szélesíti célcsoportját az IKEA. Az új kampány stratégiájának alapja, hogy a lakberendezési vállalat aktívan jelen legyen a fiatal fogyasztók életében – írja a Kreatív Online.

A médiacsatornákat is ennek megfelelően választották, így kaptak kitüntetett szerepet az online és out-of-home megoldások, valamint egy dedikált weboldal. A felsőoktatási kampány a magyar, cseh és szlovák régión belül elsőként Magyarországon indult el, a célzott elérést az Iskolamarketing biztosította az egyetemeken.

Fontosnak tartjuk a fiatalok megszólítását és azt, hogy párbeszéd alakuljon ki arról, milyen lakberendezési megoldásokra van igazán szükségük” – mondta Varga Fruzsina.

Az IKEA régiós kampánymenedzsere közölte: „Az IKEA márka kommunikációja rugalmas, sokkal inkább táplálkozik vásárlói visszajelzésekből és a mindennapi emberek életéből, szokásaiból. Ezért tartjuk fontosnak, hogy bemutassuk, bár termékeinket adott funkciókra tervezték, azt a hétköznapok felülírhatják vagy kiegészíthetik”.