Valamennyi termékét átöltöztette a magyar piac elsőszámú szárnyas márkája, a Sága. Emellett megújította a logóját, új termékekkel jelenik meg a piacon, és hárommilliárdos beruházási programba kezd.
A fogyasztók könnyebb tájékozódása és a márkaimázs növelése érdekében teljesen új csomagolással jelent meg a sárvári Sága Foods Zrt. Keleti Zsolt vezérigazgató (képünkön) szerint az elmúlt évek folyamatos fejlesztései nyomán elérkezett az idő, hogy a Sága termékek egységes megjelenésű, a fő márkát hangsúlyozó, a boltok pultjaiban már messziről felismerhető csomagolást kapjanak. A letisztult és modern új dizájn tükrözi a sárvári cég innovativitását, és segíti a vásárlókat abban, hogy egy pillanat alatt kiválaszthassák a keresett Sága termékeiket.
A változás azért is szembetűnő lesz, mert a legismertebb magyar szárnyas márkának számító Sága új logót is kap. Az egységes új dizájnnal a vásárlók azonnal be tudják azonosítani egy áruval teli hűtőpultban a Sága termékeket, és a csomagolás színei alapján azt is rögtön tudják, hogy melyik a hagyományos és melyik a magasabb minőségű virsli, párizsi vagy sonka – írja le az új dizájn választást segítő hatását Keleti Zsolt.
A logó- és csomagolásváltás a beteljesedése az elmúlt évek termék- és marketingfejlesztéseinek, amelynek eredményeként a piacon már önálló kategóriává fejlődő Füstli márka alá kerül a Sága valamennyi virslije, és a kínálat hamarosan új termékekkel is bővül. Ezek közül már kapható a grillezéshez, sütéshez ajánlott BBQ Füstli. További újdonságok a magyaros és sajtos Falni Jó! kolbászok, valamint új almárkaként a Füstler pulykakolbászok. A tavaly bevezetett Füstlizer márka alatt forgalmazza a Sága a párizsijait, a sonkatermékeknek pedig a Royal lett az ernyőmárkája, e márka alá került a népszerű Selyemsonka is.
Az új csomagolásokon már ott van a Hazai Feldolgozású Termék védjegy is, hiszen a Sága több termékére megszerezte a hazai eredetet tanúsító minősítést. Ezzel az eddigieknél is jobban akarja hangsúlyozni, hogy aki Ságát vesz, az Sárváron készülő, megbízható és minőségi szárnyas terméket tesz a kosarába.
A Ságánál nemcsak a csomagolás újul meg, hanem a sonkatermékek gyártása is. A cég tulajdonosa ugyanis tízmillió eurós beruházási tervet hagyott jóvá, amely révén a cég a virsli után a baromfisonka piacán is az élre akar törni. A fejlesztések részeként olyan gyártást valósítanak meg, amely a fogyasztók és a kereskedelemi láncok minden igényét ki tudja elégíteni szárnyas sonkákból.