Három kategóriában is ezüst díjjal jutalmazták a Molt az október 12-13-án megrendezett Cannes Corporate Media & TV Awards reklámversenyen.

Az Öregfiúk kisfilm marketingkommunikáció, a Boldogolaj videók környezetvédelem, a Business Card animációs kisfilm vállalati videó kategóriában nyerte el az ezüst delfint – írja a Kreatív Online.

A díjnyertes alkotásokat a Greenroom, illetve Mankovits Marcell rendező készítette. A Mol és Greenroom tavaly is nyert a versenyen, akkor egy arany delfinnel tértek haza. 

„A Molnál igyekszünk nyitottak lenni és formabontó, újszerű megoldásokban gondolkodni” – mondta Szollár Domokos, a Mol kommunikációs vezetője.  

Az Öregfiúk című kisfilmnek, amelyet az Eb-re időzítettek, egy magányosan élő, nyugdíjas férfi a főszereplője. Az ő mindennapjaiban látjuk összesűrűsödve megelevenedni a több évtizednyi focitörténelmet. A kisfilmet egy hét alatt a Facebookon és a Youtube-on több mint 700 ezren nézték meg.