Új vendégközpontú és formabontó megoldásokat tesztel és oszt meg az AccorHotels Marketing Innovációs Laborja. A JO&JOE márka célja a szállodaipar forradalmi megújítása.

A JO&JOE energikus élettér, a külvilágra nyitott otthon, melyet az Y-generáció elvárásainak megfelelően terveztek és azoknak is, akik nagyra értékelik a megosztást, a spontaneitást, az élményeket.

A JO&JOE az AccorHotels Csoport economy-márkaportfolióját egészíti ki egyedi megoldást kínálva. Az új igényt kiszolgálva gyors terjeszkedéssel 50 helyszínt terveznek nyitni 2020-ig Párizsban és Bordeux-ban, Varsóban, Budapesten, Rio de Janeiróban és Sao Paolóban – írja a Turizmus Online.

A JO&JOE helyszínek forgalmas városközpontokban, tömegközlekedéshez közel lesznek, maximum 15 percre a nagyobb látványosságoktól. A márka egy közös alkotási folyamat terméke a jövendő vendégekkel, külső szakértőkkel, diákokkal és az AccorHotels vezetői tanácsával, melynek átfogó célja, hogy felkavarja a konvenciókat és elképzelje a szállodaipar, vendéglátás és társadalmi interakciók jövőjét.

Az OOO! például váratlan szállásmegoldásokat ajánl azoknak, akik egyedül vagy maximum hatfős csoportban utaznak. Minden JO&JOE helyszínen különböző egyedi formátumok találhatóak, többek között jurták, függőágyak, lakókocsik, melyek biztosítják, hogy a vendégeknek felejthetetlen élményük legyen.