Befejeződött az IKEA médiaügynökségi tenderének helyi szakasza a Magyarország-Csehország-Szlovákia régióban. A vállalat a Vizeumot választotta új ügynökségének. Az együttműködés 2017. januárjában kezdődik.

A svéd cég rendszeresen értékeli a marketingbeszállítóit. A jelenlegi globális értékelő folyamatot áprilisban kezdte stratégiai médiatanácsadó partnere, az ID Comms, és médiaaudit-partnere, a MediaPath együttműködésével. Ezt követően az IKEA bejelentette, hogy a GroupM-mel és a Dentsu Aegisszel kezdik majd meg a munkát – írja a Kreatív Online.

A globális partnerek kiválasztása után a tenderfolyamat a helyi, regionális szakasszal folytatódott, négy ügynökség részvételével. „A győztes kiválasztása nehéz feladat volt. Minimális különbségeket mérlegeltünk, ugyanis minden ajánlat kiemelkedő minőséggel bírt” – nyilatkozta Michal Kroupa, az IKEA Magyarországért, Csehországért, és Szlovákiáért felelős külső kommunikációs menedzsere.

Az IKEA jelenleg az MEC médiaügynökséggel dolgozik együtt a régióban, az együttműködés az idei naptári évvel ér véget.