Júliusban főleg a viharkárokkal kapcsolatos hírek miatt a Generali biztosító szerepelt a legtöbbet a magyar sajtóban.

Az Imedia vizsgálta a biztosítók júliusi média megjelenéseit. Főleg a viharkárok révén, de utazásiiroda-csőd kapcsán lehetett nagyobb érdeklődést elérni a sajtóban – írja a Kreatív Online.

Az adatok szerint a legtöbbet a Generali szerepelt a napirenden, a hozzájuk köthető megjelenések elérése meghaladta a 15 milliót. Második az Aegon 11,85 millió, míg a harmadik a Groupama lett 10,11 millió fő elérésével.

A nyolc vizsgált biztosító összesen csaknem 550 médiamegjelenésben szerepelt a cég adatbázisa szerint. A nyolcadik helyezett Vienna is több, mint 1 millió embert ért el.

A listavezető Generali jelentős elérést generált még a lakáspiac trendjeit elemző felmérésével, míg az Aegon nyugdíj-felkészültségi indexével került többször a sajtóba.