Izgalmas időket élünk – hangzik a UPC új szlogenje. A cég újradefiniálta magát és az ügyfelek életében betöltött szerepét.

A piacon megszokott technológiai sallangok helyett a cég jóval közérthetőbb, szerethetőbb irányt vesz. Ezzel együtt elindította az Élmény minden pillanat szlogent is – írja a Kreatív Online.

Újdonság volt, hogy a projekten a Liberty Global központi ügynökségével a belgiumi TBWA-val és annak regionális irodáival dolgoztak együtt. A közeljövőben minden UPC-hez kapcsolódó megjelenés (boltok, autók) ennek megfelelően átalakul.

A UPC újonnan indított Happy Home megoldása azt a gondolatot követi, hogy elavult már a szolgáltatásokhoz (tévé, telefon, internet) kapcsolódó megközelítés, egyre inkább összemosódnak a szerepek.

(A KamaraOnline megjegyzése: valóban izgalmas időket élünk: szeptember 6-án több órán át gond volt a cég internetes és telefonszolgáltatásával.)