A Budapesti Közlekedési Központ új értékesítési eszközzel, a mobil ügyfélponttal bővítette szolgáltatásait. A mozgó árusításra alkalmas gépjármű valamennyi, a közösségi közlekedés igénybevételéhez szükséges jegy és bérlet megvásárolható.

A mobil ügyfélpont sikeresen mutatkozott be a Széll Kálmán téren: hétfőn és kedden több mint 1500 vásárolták meg a számukra szükséges bérleteket vagy jegyeket. Nem véletlenül itt mutatkozott be az új árusítási rendszer, hiszen a téren az építési munkák miatt át kellett helyezni a konténerben elhelyezett jegykiadó automatát és az ideiglenes konténerpénztárt – olvasható a BKK honlapján.

Az új, értékesítésre szolgáló gépjárműben – a pénztárakhoz és ügyfélközpontokhoz hasonlóan – készpénzes és bankkártyás fizetésre is van lehetőség. Felkészült kollégák várják a közösségi közlekedést használókat, akiktől a MOL Bubi bérlésével kapcsolatos ügyintézésen túl, az utazással kapcsolatos információ is kérhető.

A BKK másfél év alatt több mint 300 jegykiadó automatát telepített a fővárosban és az agglomerációban. Budapest forgalmasabb pontjain ügyfélközpontok nyíltak a közösségi közlekedést igénybevevők jobb kiszolgálására.