A Főtaxi franchise partnere lett a szegedi Rádió Taxi Három, amely ezentúl a Főtaxi rendszerét és mobil applikációját használja. A Főtaxi más vidéki taxis cégekkel is kötne hasonló együttműködési megállapodásokat.

Együttműködési megállapodást kötött a szegedi Rádió Taxi Három társasággal a Főtaxi Zrt., amelynek révén a társaság a Főtaxi franchise partnere lesz. A szeptember elsejétől érvényes megállapodás a kölcsönös előnyök biztosításán alapszik: ilyen például a fuvarok összehangolása, a reptéri fuvarok könnyebb szervezése, a budapesti és szegedi kapcsolattal rendelkező vállalkozások jobb kiszolgálása és a közös marketingkommunikáció – olvasható a társaságok közleményében.

A megállapodás értelmében a szegedi társaság a Főtaxi rendszerét és mobil applikációját használja majd, illetve a két társaság elfogadja egymás hűségkártyáit is. Egységes tarifát ugyanakkor – az eltérő helyi szabályozás miatt – nem tartalmaz a megállapodás. A franchise rendszerbe szerződött autók ajtaján kis méretben látható lesz a Főtaxi, mint együttműködő partner emblémája is.

Az együttműködés két olyan szereplő között született, amely a saját piacán nagyon jó pozíciókkal rendelkezik. A Főtaxi flottája jelenleg közel 1100 autóból áll – ezzel a legnagyobb a budapesti szolgáltatók közül, miközben a Taxi Három Kft. és az S-480 Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. egyesülésével létrejött Rádió Taxi Három közel 80 autóval rendelkezik az összesen nagyjából 300 járművet számláló szegedi piacon.

Az együttműködés célja az, hogy tovább növeljük szolgáltatási színvonalunkat, ezen keresztül pedig ügyfeleink elégedettségét is. Célunk, hogy több vidéki taxitársasággal is hasonló együttműködési megállapodásokat kössünk: felvásárlást, önálló vidéki cégek alapítását viszont nem tervezzük – hangsúlyozta a megállapodás kapcsán Szunomár Tibor, a Főtaxi vezérigazgatója.

Bobkó Attila, a Taxi Három Kft. ügyvezető igazgatója hozzátette: az együttműködés révén a Rádió Taxi Három egyedülálló szolgáltatásokat tud nyújtani utasainak, a mobil applikációnak, az online címkiadásnak és a közös fuvarszervezésnek köszönhetően. A taxi szolgáltatások piacán – tette hozzá – nagyon éles a verseny vidéken is, amelyből azok a szereplők kerülhetnek ki győztesen, amelyek folyamatosan erőfeszítéseket tesznek a szolgáltatási színvonal növelése érdekében.