A közösségi média mindent megváltoztat, a B2B üzletmenettől a termékfejlesztésig és a dizájnig, és még csak a folyamat kezdetén tartunk.

Az amerikai Sparkloft médiaügynökség igazgatótanácsának elnöke, Martin Stoll a Tnooz turisztikai hírportálnak adott interjújában azt fejtette ki, hogyan tudnák használni a tour operatorok, a szabadidős tevékenységek és turisztikai nevezetességek képviselői hatékonyan a közösségi médiát.

Amint megjegyezte, a közösségi média nagyon hatékony lehet, de önmagában nem csodaszer. Posztokkal és lájkokkal sok embert el lehet érni, de sok esetben szükség van ma még a hagyományos fizetős médiára is, a kettő együtt lehet eredményes – olvasható a turizmus.com-on.

Élni kell a hashtag-ek adta lehetőséggel és rögtön fel kell ajánlani wifikapcsolatot a fogyasztóknak, turistáknak, üzleti partnereinknek.

Stoll a Snapchat-et ajánlja a turisztikai szakma, főleg a nevezetességek az attrakciók képviselőinek, valamint a Reddit-et és a Quorá-t emelte ki, mint kedvenc közösségi platformját. Mindkettő nagyon fiatalos és trendi.