„A Hazai minden előtt!” címmel indít társadalmi célú kampányt a Médiaunió Alapítvány. Ezzel járulnának hozzá a magyar élelmiszerek iránti vásárlási kedv növeléséhez.
A Médiaunió 2018. évi társadalmi célú kampánya segíti a magyarokat a boltokban hozott döntésük jelentőségének felismerésében – írja a Kreatív Online.
A gyártókat arra biztatják, hogy vállalják a pluszköltségeket a származási hely feltüntetésével.
A Médiaunió szerint a mai magyar élelmiszerpiacot elsősorban az árverseny uralja. Ugyanakkor egyre növekszik azoknak a vásárlóknak a száma, akik az ár mellett a származási hely szerint is válogatnának a termékek között.
A gyártók sokszor csak akkor tüntetik fel a származási helyet, ha ettől a termék iránti kereslet növekedése várható a magasabb ár ellenére is.
A Mádiaunió szerint minél többen keresik a hazai gyártású élelmiszereket, annál nagyobb valószínűséggel írják majd rá a gyártók, hogy ezt a terméket Magyarországon állították elő.