A Koraszülöttekért Országos Egyesülettel közösen indított kapányt a NaturAqua. A szpot mellett a koraszülött-intenzívosztályok családbaráttá tételét és tárgyi adományokat is finanszíroz a cég.

A kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a koraszülés jelenségére, és bemutassa, hogy a NaturAqua teljes támogatást nyújt a koraszülött babákat ellátó koraszülött-intenzívosztályok családbaráttá tételéhez, valamint a koraszülött babák egészséges fejlődéséhez szükséges tárgyi adományokat finanszíroz – írja a Kreatív Online.

A program együttműködő partnere a témában legnagyobb tapasztalattal rendelkező önkéntes szervezet, a Koraszülöttekért Országos Egyesület (KORE).

Eredetileg a már meglévő film után terveztek egy taget, de menet közben arra jutottak, hogy a kész filmet és a készítendő anyagot sokkal szorosabbra fűzzük, egy egységes filmmé formálva azt. Koraszülött osztályon, koraszülöttekkel egyébként nem forgattak.